Jak efektywnie zastosować roll-up w reklamie i promocji firmy?

0
1128

Istnieje wiele sposobów na skuteczny marketing. Mimo że wiele firm skupia się obecnie na promocji w internecie, reklama zewnętrzna i reklama stacjonarna wciąż grają bardzo ważną rolę w promocji działalności. Jakie środki reklamy powinni wykorzystywać przedsiębiorcy, jeśli ulotki i plakaty powoli odchodzą w zapomnienie? Ich miejsce zajmują roll-upy, które są efektowne i uniwersalne, a przy tym niezwykle proste w obsłudze. Dlaczego warto z nich skorzystać i jak to zrobić najefektywniej?

odszkodowanie z oc sprawcy

Czym są roll-upy i co wyróżnia taką formę reklamy?

odszkodowania z oc

Roll-upy, czyli inaczej stojaki reklamowe to jeden z najskuteczniejszych rodzajów reklamy zewnętrznej. Składają się one ze specjalnej kasety z systemem rolującym, aluminiowego stelaża, mechanizmu napinającego, listwy zaciskowej oraz wysięgnika. Reklama w formie Roll-up przeznaczona jest do demonstracji i przekazywania informacji na prezentacjach, wystawach, konferencjach, biurach i wszędzie tam, gdzie istnieje potrzeba przyciągnięcia uwagi ludzi, dostarczenia im wizualnej informacji o firmie, oferowanych produktach oraz usługach. Roll-up służy również do wsparcia informacyjnego i wsparcia sprzedaży w strefach sprzedażowych firmy. Treść reklamy drukowana jest na specjalnym materiale: block out’cie lub frontlicie. Wybór materiału zależy od potrzeb i możliwości reklamodawcy, jednak nawet tańsza opcja (frontlit) zapewnia bardzo wysoką jakość wydruku. Treść umieszczona na materiale nie wyblaknie i może być używana przez długi czas – nawet przy częstym zwijaniu i rozwijaniu. Mechanizm napinający pozwala na samodzielne rozwijanie materiału, dlatego treść umieszczoną na roll-up można zmieniać według własnych potrzeb. Po złożeniu konstrukcja nie jest zbyt duża – można ją spakować do poręcznej torby i przenieść z łatwością (waży tylko kilka kilogramów).

odszkodowanie z oc sprawcy

Zalety reklamy w formie Roll-up

Roll-upy wyróżniają się spośród różnych środków reklamy zewnętrznej tym, że są mniejsze niż bilbordy, dlatego dla nikogo nie będą natarczywe oraz większe niż plakaty, dlatego mogą zwrócić uwagę potencjalnych klientów i szybko przekazać im najważniejsze informacje o działalności. Roll-upy są bardzo łatwe w montażu. Można je także bardzo łatwo złożyć i przenieść w dowolne miejsce. Dla wielu małych firm szczególnie ważne jest to, że po zakupie standu można zmieniać grafikę reklamy dowolną ilość razy. Roll-upy są niezwykle efektywne i łatwo przyciągają uwagę, więc doskonale sprawdzą się wszędzie tam, gdzie trzeba zrobić dobre wrażenie. Świetnie sprawdzają się zatem na różnego rodzaju szkolenia, spotkania biznesowe, czy promocje. Często stosuje się je też jako uzupełnienie informacji o firmie podczas prezentacji lub jako element reklamowy stoisk na targach handlowych.

[Głosów:0    Średnia:0/5]
odszkodowania

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here